مصاحبه

مسئله آب به دلخوری و دعوا بین استان‌ها منجر نشود

دستگاه‌های قضایی، استانداران و نمایندگان مجلس استان‌ها باید با همکاری یکدیگر مسائل و مشکلات آبرسانی را بررسی و با دیدگاهی عادلانه پیشنهادات خود را ارائه کنند.

حجت الاسلام حسین میرزایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در مورد اجرای طرح انتقال آب بن_بروجن اظهار کرد: مسئله آبرسانی مختص به استان اصفهان، چهارمحال و بختیاری و استان یزد نیست بلکه مشکلات آبرسانی یک مسئل ملی است و باید در خصوص تأمین و تخصیص منابع آبی در کشور یک رویکرد عادلانه از سوی مسئولان کشوری تدبیر شود.

وی افزود: دستگاه‌های قضائی، استانداران و نمایندگان مجلس استان‌ها باید با همکاری یکدیگر مسائل و مشکلات آبرسانی را بررسی کرده و با دیدگاهی عادلانه پیشنهادات خود را ارائه کنند.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس باید مراقبت کنند که مسئله آب به دلخوری و دعوا منجر نشود و این اختلافات بین مردم استان‌ها کشیده نشود زیرا مسئله‌ای آبرسانی در کشور راه‌حلهای عاقلانه ای دارد که نیاز است با رویکردی منصفانه به آن پرداخته شود.

میرزایی خاطرنشان کرد: طرح انتقال آب بن_بروجن در صورتی قابل اجرا است که در ابتدا منابع این طرح تأمین شود.

وی تصریح کرد: جبهه گیری نمایندگان استان‌های چهار محال بختیاری و اصفهان علیه یکدیگر را به صلاح کشور نمی دانم و در صحن علنی هم که بین نمایندگان دو استان بحث رخ داد هر دو طرف را به آرامش دعوت کردم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا